Content voor Ingelogde Gebruikers
Gratis verzending vanaf een bestelling van € 50,-

Meestgestelde vragen

Over bestellingen:

Wat zijn de verzendkosten/bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij rekenen geen verzendkosten indien u een bestelling plaatst boven de €50,-.

Kleine pakketen worden geleverd met PostNL. Grotere orders, zoals grote kroonluchters, worden geleverd met een professionele meubeltransporteur, zij leveren tot de deur.

Indien u gebruik maakt van onze monterings en installatieservice bezorgen wij gratis.

Mocht u vragen hebben over de transport en levering vragen we u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice: 023 – 547 48 47.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?

Direct na het succesvol afronden van je bestelling en de betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van uw bestelling overzichtelijk opgesomd. Hierna ontvangt u de factuur per e-mail.

Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?

Als een bestelling betaald is, is het niet meer mogelijk om de inhoud te wijzigen of de bestelling te annuleren. U kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst uiteraard retourneren. Uw geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen teruggestort. Neem hiervoor wel telefonisch contact op met onze klantenservice: 023 – 547 48 47

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling en een bevestiging van de betaling.

Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling?

De factuur van uw bestelling ontvangt u per e-mail. Ook kunt u inloggen om uw gegevens in te zien, waaronder de bestelgeschiedenis en de facturen van de desbetreffende bestellingen.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

Wij verzenden uw bestelling zo snel mogelijk. Indien u voor 12 uur besteld heeft zullen wij deze bestelling dezelfde dag nog aanleveren bij het postorderbedrijf. Veelal kunt u er op rekenen dat deze de volgende werkdag bezorgt wordt.

Is het veilig om te betalen bij Don Luce?

Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje links bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop. Ook maken we gebruik van beveiligde betalingsmodules zoals Ideal.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. U kunt wel onze showroom komen bezichtigen en hier uw bestelling doorgeven; hier kan dan met pin of contanten worden afgerekend.

Vanuit welke landen kan ik bestellen?

Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als u woonachtig bent in Nederland. Indien u een bestelling wilt plaatsen vanuit het buitenland kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 023 – 547 48 47

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

Alle prijzen die vermeld worden op onze website zijn inclusief BTW.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. U kunt de bestelling na ontvangst wel terugsturen.

Over retourneren:

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?

Bent u niet helemaal tevreden met uw aankoop? Dan mag u het artikel tot 14 dagen na aankoop retourneren bij onze vestiging in Curquius of op eigen kosten terugsturen via een pakketdienst/meubel transporteur. 
 
Het product wordt alleen retour geaccepteerd als er geen beschadigingen en/of gebruikssporen op zitten, verpak het product daarom goed en retourneer het in originele staat.
 
Let op: Eventueel op maat gemaakte artikelen kun je niet ruilen of retourneren.

Wat is jullie retourprocedure?

Neem binnen 14 dagen na aankoop contact met ons op via info@donluce.nl om je retournering aan te melden, vermeld hierbij het ordernummer en de reden van retouren. 
 
Na het aanmelden van je retournering:
Pakketen kunnen in originele verpakking met pakbon, met een pakketdienst naar keuze, worden verstuurd. Let op: De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening.
U kunt het product natuurlijk ook altijd zelf retouren door deze in te leveren bij ons in de winkel.
Het retour adres:
Cruquiusplein 54
2142 EV Cruquius
E: info@donluce.nl
T: 023 – 547 48 47

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?

In de meeste gevallen ontvangt u binnen 14 dagen na retourneren uw geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar u zult het retourgeld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.
 
Wij geven geen geld terug als er op de producten beschadigingen en/of gebruikssporen zitten; verpak het product daarom goed.

Kan ik mijn producten na ontvangst ruilen voor andere producten?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. U zult eerst uw bestelling retour moeten sturen, waarna u uw geld terug krijgt. U kunt uiteraard weer een nieuwe bestelling plaatsen, mocht u dit willen.

Showroom & Contact

Onze winkel (woonboulevard Cruquius):

Adres:
Cruquiusplein 54
2142 EV Cruquius
Klantenservice:
023 – 547 48 47
(ook voor advies)
Online:
info@donluce.nl
www.donluce.nl

Inloggen / Accountgegevens wijzigen

Indien u uw account wilt bekijken om bijvoorbeeld facturen te downloaden of om gegevens te wijzigen dient u in te loggen.

Mijn account

Contactformulier

Showroom & Contact

Onze winkel (woonboulevard Cruquius):

Winkel/Showroom:
Cruquiusplein 54
2142 EV Cruquius

Klantenservice:
023 – 547 48 47
(ook voor advies)

Online:
info@donluce.nl
www.donluce.nl

Inloggen / Accountgegevens wijzigen

Indien u uw account wilt bekijken om bijvoorbeeld facturen te downloaden of om gegevens te wijzigen dient u in te loggen.

Mijn account

Contactformulier

Showroom & Contact

Onze winkel (woonboulevard Cruquius):

Adres winkel/showroom:
Woonboulevard Cruquius
Cruquiusplein 54

2142 EV Cruquius

Klantenservice:
023 – 547 48 47
(ook voor advies)

Online:
info@donluce.nl
www.donluce.nl

Inloggen / Accountgegevens wijzigen

Indien u uw account wilt bekijken om bijvoorbeeld facturen te downloaden of om gegevens te wijzigen dient u in te loggen.

Mijn account

Contactformulier

Meestgestelde vragen

Over bestellingen:

Wat zijn de verzendkosten/bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij rekenen geen verzendkosten indien u een bestelling plaatst boven de €50,-.

Kleine pakketen worden geleverd met PostNL. Grotere orders, zoals grote kroonluchters, worden geleverd met een professionele meubeltransporteur, zij leveren tot de deur.

Indien u gebruik maakt van onze monterings en installatieservice bezorgen wij gratis.

Mocht u vragen hebben over de transport en levering vragen we u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice: 023 – 547 48 47.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?

Direct na het succesvol afronden van je bestelling en de betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van uw bestelling overzichtelijk opgesomd. Hierna ontvangt u de factuur per e-mail.

Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?

Als een bestelling betaald is, is het niet meer mogelijk om de inhoud te wijzigen of de bestelling te annuleren. U kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst uiteraard retourneren. Uw geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen teruggestort. Neem hiervoor wel telefonisch contact op met onze klantenservice: 023 – 547 48 47

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling en een bevestiging van de betaling.

Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling?

De factuur van uw bestelling ontvangt u per e-mail. Ook kunt u inloggen om uw gegevens in te zien, waaronder de bestelgeschiedenis en de facturen van de desbetreffende bestellingen.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

Wij verzenden uw bestelling zo snel mogelijk. Indien u voor 12 uur besteld heeft zullen wij deze bestelling dezelfde dag nog aanleveren bij het postorderbedrijf. Veelal kunt u er op rekenen dat deze de volgende werkdag bezorgt wordt.

Is het veilig om te betalen bij Don Luce?

Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje links bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop. Ook maken we gebruik van beveiligde betalingsmodules zoals Ideal.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. U kunt wel onze showroom komen bezichtigen en hier uw bestelling doorgeven; hier kan dan met pin of contanten worden afgerekend.

Vanuit welke landen kan ik bestellen?

Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als u woonachtig bent in Nederland. Indien u een bestelling wilt plaatsen vanuit het buitenland kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 023 – 547 48 47

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

Alle prijzen die vermeld worden op onze website zijn inclusief BTW.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. U kunt de bestelling na ontvangst wel terugsturen.

Over retourneren:

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?

Bent u niet helemaal tevreden met uw aankoop? Dan mag u het artikel tot 14 dagen na aankoop retourneren bij onze vestiging in Curquius of op eigen kosten terugsturen via een pakketdienst/meubel transporteur. 
 
Het product wordt alleen retour geaccepteerd als er geen beschadigingen en/of gebruikssporen op zitten, verpak het product daarom goed en retourneer het in originele staat.
 
Let op: Eventueel op maat gemaakte artikelen kun je niet ruilen of retourneren.

Wat is jullie retourprocedure?

Neem binnen 14 dagen na aankoop contact met ons op via info@donluce.nl om je retournering aan te melden, vermeld hierbij het ordernummer en de reden van retouren. 
 
Na het aanmelden van je retournering:
Pakketen kunnen in originele verpakking met pakbon, met een pakketdienst naar keuze, worden verstuurd. Let op: De kosten van een retourzending zijn voor eigen rekening.
U kunt het product natuurlijk ook altijd zelf retouren door deze in te leveren bij ons in de winkel.
Het retour adres:
Cruquiusplein 54
2142 EV Cruquius
E: info@donluce.nl
T: 023 – 547 48 47

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?

In de meeste gevallen ontvangt u binnen 14 dagen na retourneren uw geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar u zult het retourgeld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.
 
Wij geven geen geld terug als er op de producten beschadigingen en/of gebruikssporen zitten; verpak het product daarom goed.

Kan ik mijn producten na ontvangst ruilen voor andere producten?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. U zult eerst uw bestelling retour moeten sturen, waarna u uw geld terug krijgt. U kunt uiteraard weer een nieuwe bestelling plaatsen, mocht u dit willen.
zoeken

Winkelmand

Scroll naar boven
X
zoeken

Winkelmand