Meestgestelde vragen
Over bestellingen:
Wat zijn de verzendkosten/bezorgkosten van mijn bestelling?
Wij rekenen geen verzendkosten indien u een bestelling plaatst boven de €50,-.
Kleine pakketen worden geleverd met PostNL. Grotere orders, zoals grote kroonluchters, worden geleverd met een professionele meubeltransporteur, zij leveren tot de deur.
Indien u gebruik maakt van onze monterings en installatieservice bezorgen wij gratis.
Mocht u vragen hebben over de transport en levering vragen we u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice: 023 – 547 48 47.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?
Direct na het succesvol afronden van je bestelling en de betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van uw bestelling overzichtelijk opgesomd. Hierna ontvangt u de factuur per e-mail.
Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Als een bestelling betaald is, is het niet meer mogelijk om de inhoud te wijzigen of de bestelling te annuleren. U kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst uiteraard retourneren. Uw geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen teruggestort. Neem hiervoor wel telefonisch contact op met onze klantenservice: 023 – 547 48 47
Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling en een bevestiging van de betaling.
Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling?
De factuur van uw bestelling ontvangt u per e-mail. Ook kunt u inloggen om uw gegevens in te zien, waaronder de bestelgeschiedenis en de facturen van de desbetreffende bestellingen.
Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Wij verzenden uw bestelling zo snel mogelijk. Indien u voor 12 uur besteld heeft zullen wij deze bestelling dezelfde dag nog aanleveren bij het postorderbedrijf. Veelal kunt u er op rekenen dat deze de volgende werkdag bezorgt wordt.
Is het veilig om te betalen bij Don Luce?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje links bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop. Ook maken we gebruik van beveiligde betalingsmodules zoals Ideal.
Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. U kunt wel onze showroom komen bezichtigen en hier uw bestelling doorgeven; hier kan dan met pin of contanten worden afgerekend.
Vanuit welke landen kan ik bestellen?
Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als u woonachtig bent in Nederland. Indien u een bestelling wilt plaatsen vanuit het buitenland kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 023 – 547 48 47
Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
Alle prijzen die vermeld worden op onze website zijn inclusief BTW.
Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. U kunt de bestelling na ontvangst wel terugsturen.
Over retourneren:
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Wat is jullie retourprocedure?
Cruquiusplein 54
2142 EV Cruquius
E: info@donluce.nl
T: 023 – 547 48 47
Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
Kan ik mijn producten na ontvangst ruilen voor andere producten?
Showroom & Contact
Onze winkel (woonboulevard Cruquius):
Adres: Cruquiusplein 54 2142 EV Cruquius |
Klantenservice: 023 – 547 48 47 (ook voor advies) |
Online: info@donluce.nl www.donluce.nl |
Inloggen / Accountgegevens wijzigen
Indien u uw account wilt bekijken om bijvoorbeeld facturen te downloaden of om gegevens te wijzigen dient u in te loggen.
Contactformulier
Showroom & Contact
Onze winkel (woonboulevard Cruquius):
Winkel/Showroom:
Cruquiusplein 54
2142 EV Cruquius
Klantenservice:
023 – 547 48 47
(ook voor advies)
Online:
info@donluce.nl
www.donluce.nl
Showroom & Contact
Onze winkel (woonboulevard Cruquius):
Adres winkel/showroom:
Woonboulevard Cruquius
Cruquiusplein 54
2142 EV Cruquius
Klantenservice:
023 – 547 48 47
(ook voor advies)
Online:
info@donluce.nl
www.donluce.nl
Inloggen / Accountgegevens wijzigen
Indien u uw account wilt bekijken om bijvoorbeeld facturen te downloaden of om gegevens te wijzigen dient u in te loggen.
Contactformulier
Meestgestelde vragen
Over bestellingen:
Wat zijn de verzendkosten/bezorgkosten van mijn bestelling?
Wij rekenen geen verzendkosten indien u een bestelling plaatst boven de €50,-.
Kleine pakketen worden geleverd met PostNL. Grotere orders, zoals grote kroonluchters, worden geleverd met een professionele meubeltransporteur, zij leveren tot de deur.
Indien u gebruik maakt van onze monterings en installatieservice bezorgen wij gratis.
Mocht u vragen hebben over de transport en levering vragen we u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice: 023 – 547 48 47.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?
Direct na het succesvol afronden van je bestelling en de betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van uw bestelling overzichtelijk opgesomd. Hierna ontvangt u de factuur per e-mail.
Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Als een bestelling betaald is, is het niet meer mogelijk om de inhoud te wijzigen of de bestelling te annuleren. U kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst uiteraard retourneren. Uw geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen teruggestort. Neem hiervoor wel telefonisch contact op met onze klantenservice: 023 – 547 48 47
Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling en een bevestiging van de betaling.
Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling?
De factuur van uw bestelling ontvangt u per e-mail. Ook kunt u inloggen om uw gegevens in te zien, waaronder de bestelgeschiedenis en de facturen van de desbetreffende bestellingen.
Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Wij verzenden uw bestelling zo snel mogelijk. Indien u voor 12 uur besteld heeft zullen wij deze bestelling dezelfde dag nog aanleveren bij het postorderbedrijf. Veelal kunt u er op rekenen dat deze de volgende werkdag bezorgt wordt.
Is het veilig om te betalen bij Don Luce?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. U herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje links bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop. Ook maken we gebruik van beveiligde betalingsmodules zoals Ideal.
Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. U kunt wel onze showroom komen bezichtigen en hier uw bestelling doorgeven; hier kan dan met pin of contanten worden afgerekend.
Vanuit welke landen kan ik bestellen?
Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als u woonachtig bent in Nederland. Indien u een bestelling wilt plaatsen vanuit het buitenland kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 023 – 547 48 47
Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
Alle prijzen die vermeld worden op onze website zijn inclusief BTW.
Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. U kunt de bestelling na ontvangst wel terugsturen.
Over retourneren:
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Wat is jullie retourprocedure?
Cruquiusplein 54
2142 EV Cruquius
E: info@donluce.nl
T: 023 – 547 48 47